23948sdkhjf
Log ind eller opret et abonnement for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på RetailNews
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.
Annonce
Annonce

Kaos i Venstre: Det femte byrådsmedlem smutter

Annonce

Daisy Dahl vil ikke lade sig genopstille til det kommende kommunalvalg for Venstre.

Hun bliver dermed det femte medlem af Venstres byrådsgruppe i Tønder, som vælger at forlade partiet. Det store frafald kommer efter, at Venstre-afdelingen har peget på erhvervsmanden Martin Iversen som spidskandidat ved kommunalvalget i 2021.

Annonce

Det er også begrundelsen for, at Daisy Dahl ikke længere vil stille op for Venstre, skriver TV SYD.

- Jeg kan ikke se mig selv i det Venstre, som Martin Iversen skal stå i spidsen for. Vores værdier er ganske enkelt for langt fra hinanden. Jeg anerkender den demokratiske proces, men jeg tager dyb afstand til måden, det sidste halvandet års kamp om magt er foregået på, siger Daisy Dahl i en pressemeddelelse.

Annonce

Udover de fem byrådsmedlemmer har kredsens folketingskandidat, Philip Tietje, også trukket sig.

Annonce
Annonce
Annonce
Annonce Annonce
BREAKING
{{ article.headline }}
0.157|